czwartek, 18 września 2014

Warhammer 40 000: Podbój- pierwszy film z rozgrywki

Niespodzianka. Dziś spoilera od Galakty nie będzie :P Za to udało mi się nagrać jedną z moich rozgrywek. Zapraszam do obejrzenia:
Zanim filmik, wyjaśnię parę rzeczy. Po pierwsze nagrywałem i wrzucałem cokolwiek na youtube'a pierwszy raz. Po drugie mam dość archaiczny sprzęt, więc jakość nie powala. Mam jednaj nadzieję, że jest czytelnie. Następnym razem pierwsza planeta ustawiona będzie przy kamerze, dzięki czemu akcja na niej będzie lepiej widoczna (wpadłem na to już po obejrzeniu filmu). Postaram się też nagrać w lepszej rozdzielczości- teraz z tego zrezygnowałem z tego powodu, że moja przedpotopowa kamera przy lepszych ustawieniach szybko się zapychała. Coś postaram się wykombinować w każdym razie.

Jak przyjdzie pudło z grą, albo jak sobie kolorowe, polskie karty załatwię, to postaram się też zrobić filmik z przykładową rozgrywką, podczas której będę wyjaśniał na bieżąco zasady. Póki co jednak zapraszam do obejrzenia tego:

https://www.youtube.com/watch?v=ZP7tyxG5P_I&feature=player_detailpage

2 komentarze:

  1. Czy dobrze widziałem, że w 12 minucie, z umiejętności technika został dobrany strzelec wyborowy, który nie jest ani dronem ani dodatkiem (attachment)?

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze widziałeś :) wytknięto mi ten błąd już na forum Podboju. Rozpędziłem się :P

    OdpowiedzUsuń