poniedziałek, 13 października 2014

Warhammer 40000: Podbój- Astra Militarum kontra Eldarzy

Obiecałem jakiś czas temu film instruktażowy, jak grać w Podbój, więc w piątek opróżniłem mieszkanie z czynników hałasogennych i zacząłem nagrywać rozgrywkę, krok po kroku opisując poszczególne etapy gry. Wszystko ładnie i pięknie ( no może kolega okazał się znać zasady ciut gorzej niż zakładałem, ale ogólnie rzecz biorąc wszystko szło zgodnie z planem), skończyliśmy zanim wróciła żona, więc postanowiłem nagrać od razu drugi filmik. Całe szczęście. Kiedy zacząłem zgrywać materiały z aparatu, okazało się, że przez sporą częsć filmu instruktażowego nie widać w ogóle pierwszej planety w czasie, kiedy tłumaczę na niej zasady. Nie wiedziałem, czy śmiać się czy płakać... Coś mam pecha z tymi filmami.

W każdym razie jest drugi filmik i ten już umieściłem na youtubie. Jest to rozgrywka między opisywaną przeze mnie ostatnio talią Astra Militarum, a Eldarami mojego brata. Można na nim zobaczyć co się dzieje, kiedy ręka mi raczej nie idzie :P Zapraszam do oglądania :)


[embed]http://www.youtube.com/watch?v=xlTCs2jcvuc[/embed]

Mam nadzieję, że filmik się podoba. Niestety lepszej jakości już raczej nie będę w stanie osiągnąć i trzeba znać karty po obrazkach, żeby ogarniać co się dzieje na bieżąco.

I jeszcze jedno. Jak może zauważyliście, filmik już jest w sieci od paru dni- nie miałem czasu go tu wcześniej wstawić. Jeśli ktoś chce, żeby takie raporty docierały do niego szybciej, można subskrybować mój kanał :)

8 komentarzy:

  1. Pierwsza bitwa: jednostki wycofywane z planety po rundzie walki nie powinny lądować w sztabie wyczerpane (albo czegoś nie zauważyłem)?

    OdpowiedzUsuń
  2. powinny lądować w sztabie, w stanie w jakim są wycofywane, czyli w tym przypadku przygotowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletna Księga Zasad: "Gracz (...) może wykonać odwrót dowolną liczbą kontrolowanych przez siebie jednostek obecnych na planecie, równocześnie usuwając je z bitwy i umieszczając je wyczerpane w swoim sztabie".

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja. Pomyliło mi się chyba z wchodzeniem lidera ze sztabu... Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Jeśli zaś chodzi o samą rozgrywkę, to nie miało to na nią tym razem żadnego wpływu, ale będę musiał to wziąć pod uwagę przy następnych grach. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma sprawy, chciałem się upewnić, czy dobrze myślę.

    OdpowiedzUsuń
  6. […] Borys opisuje swoje przygody z kręcenia filmiku o grze Warhammer 40000:Podbój; oczywiście na samym dole znajdziecie […]

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nowy filmik z gry ? Wiadomo coś kiedy dojdzie dodatek z necro i tyranidami?

    OdpowiedzUsuń
  8. zarżnięty jestem innymi sprawami i mam małą przerwę. Post najpóźniej będzie po jakiejś nowej zapowiedzi od FFG, czyli mam nadzieję już w tym tygodniu. A deluxe jeszcze nie wiadomo kiedy wyjdzie niestety. Sam czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń