piątek, 2 października 2015

Instrukcja do WIelkiego Pożeracza

Właśnie do mojej cyfrowej ręki wpadła mi instrukcja do Tyranidów i jestem lekko zaskoczony.


Po pierwsze Tyranidzi nie mają alternatywnego warunku zwycięstwa, a byłem niemalże pewien, że FFG informowało, że coś takiego będzie. Po drugie, synapsy to tylko taka bonusowa jednostka na początek. Jak nam zdechnie, to po prostu może nam być tylko przykro. Poza tym porusza się identycznie jak lider- w sensie mechaniki, bo planetę wybiera dowolnie, w tym może wylądować razem z szefunciem. Nie może się wycofywać zamiast ataku! A to peszek... Tyle tylko, że jest elitarna, unikalna i nie można jej poświęcić, dzięki czemu większość zdolności kart się od niej odbije.

Jeśli chodzi o budowanie talii, to poza zwykłymi zasadami dochodzi obowiązek wrzucenia jednej synapsy nie wliczającej się do całej puli i zakaz używania kart innych niż tyranidzkie z wyjątkiem neutralek- nie jednostek. Te pakujemy do woli w maks 3 sztukach.

Zarażanie zaś jest regulowane głównie przez teksty kart i wpływa na inne karty. Przeciwnik może odkazić :P planetę po wygraniu na niej bitwy. Musi o tym zdecydować zanim skorzysta ze zdolności planety. Poza tym można zarazić tylko nie zarażoną planetę, więc nie zasypiemy żadnej lokacji stosem żetonów.

To by było na tyle. Jeśli dokument, który dostałem jest kompletny, a na to wygląda, to podałem Wam wszystkie nowości dodatku. Miłej zabawy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz